Rosina Wachtmeister:Moment di Felicitá mintás textil tolltartó. Cicás termék mérete: 19x1,5x9 cm. Méretéből adódóan neszesszerként is használható. Praktikus, kedves ajándék hölgyeknek.
Rosina Wachtmeister Bécsben született 1939-ben. Gyerekkora a világháború árnyékában kerámiakészítő-műhelyben telt, 1953-tól egy művészeti iskolába járt Braziliában, majd Rómában tanult festészetet. 1974-től a középkori Capene olasz falucskában telepedett le, ahol a rengeteg macska megihlette és révbe ért Rosina Wachtmeister művészetének kibontakozása. Az osztrák festőnő varázslatos egyedi macskafigurával világszerte ismerté vált.
Rosina Wachtmeister: Dolce Vita mintás kozmetikai táska. A cicás neszesszer mérete: 25x3x17 cm.
Rosina Wachtmeister Bécsben született 1939-ben. Gyerekkora a világháború árnyékában kerámiakészítő-műhelyben telt, 1953-tól egy művészeti iskolába járt Braziliában, majd Rómában tanult festészetet. 1974-től a középkori Capene olasz falucskában telepedett le, ahol a rengeteg macska megihlette és révbe ért Rosina Wachtmeister művészetének kibontakozása. Az osztrák festőnő varázslatos egyedi macskafigurával világszerte ismerté vált. Tekintsd meg Rosina nálunk kapható macskás termékeit >>
Aranyos fekete-fehér cicás só- és borsszóró. A kerámia macskák zöld szemeket és kedves bajuszkát kaptak. A fekete macska P (Perrer) betője a borstartó, még a fehér cica S (Salt) jelölése a sótartó. Dekoratív kiegészítője lehet a terített asztalnak.
Jellemzői: - Anyaga: kerámia - Mérete: 9,5 X 5 cm - Tömege: 175 g
500 darabos Clementoni puzzle, melyen aranyos vörös kiscica láthatóak. Kirakható kép mérete: kb. 49x36 cm. Minőségi Clementoni puzzle. A kirakóst részletgazdag kidolgozás, tökéletes illeszkedés és erős, innovatív alapanyagok jellemzik. Ajánlott 10 éves kortól.
Élethű plüss láma. Mérete: 28 cm. Tudta, hogy az idei év slágere a láma? Honnan jönnek a trendek? Miért pont ez az állatka lesz egyik napról a másikra tömegek kedvence? Drama Lama - Semmi drága!? Az egyik legnagyobb meglepetést okozó divatmotívum a láma. De mégis, hogy került a képbe? Az amerikai fiatalok már egy ideje használják a drama-lama kifejezést az olyan lányokra, akiknek lételemük a drámázás. A vicces szókapcsolat olyannyira népszerű hashtaggé, megkerülhetetlen jelenséggé vált a közösségi médiában, hogy egyre több divatterméken is felbukkantak a kissé idegennek tűnő lámák.